środa, 13 listopada 2013

Akcesoria noworodkowe

Jakiś czas temu miałam ogromną przyjemność stworzyć dla zaprzyjaźnionej fotografki kilka akcesoriów do sesji noworodkowych. To był naprawdę przyjemny projekt. Te maleńkie ubranka i czapeczki, które wychodziły spod mojego szydełka strasznie mnie rozczulały, a jednocześnie uświadamiały mi, że moja Mała Ko jeszcze chwilę temu też była taka maleńka! Naprawdę warto uwieczniać te pierwsze dni na fotografiach, bo ten czas tak strasznie leci... My niestety się zgapiliśmy i minęło :/ Ale już niedługo czeka nas rodzinna sesja u Matki Aparatki :)))

Życzeniem Anki były akcesoria w stonowanych barwach. Oceńcie sami, czy udało mi się sprostać jej oczekiwaniom. :)

Komplet* bonet i spodenki w kolorze ecru.






Czapeczki






I jeszcze jeden komplecik: czapka tzw. "smerfetka" i pasujące spodenki w przepysznym kolorze mięty :)



I być może znany już niektórym z Was kocyk. Niezwykle miękki i przyjemny w kolorze kawy z mlekiem.





* Wzór na bonet pochodzi z TEJ strony. Spodenki są mojego autorstwa :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz