poniedziałek, 20 stycznia 2014

Pakiet powitalny :)

Lubię obdarowywać, a zwłaszcza tych Najmniejszych. 
No i nadarzyła się okazja - znajomym narodził się w grudniu Pierworodny, więc najlepszym pomysłem na przywitanie Maluszka była według mnie czapeczka na zimowe chłody. I tak powstał "Biały Miś" ;)


Inspiracją do jej wykonania był TEN tutorial. Wykonana z wełny merino, idealnej na tego typu wyroby. Rozmiar: newborn (do ok. 1 miesiąca).

Nasze dotarcie na wizytę zapoznawczą niestety trochę trwało i wydłużyło się na tyle w czasie, że musiałam "na szybko" wykonać kolejną czapeczkę w większym rozmiarze... Tym razem postawiłam na sowę :) Wykonana także z niezwykle miękkiej i niegryzącej wełny, w "męskiej" kolorystyce, rozmiar na ok. 2-3 miesiące.


Moja zapobiegliwość ustrzegła mnie przed niemałą wpadką :P Okazało się oczywiście, że Biały Miś pasuje, ale na czubek głowy :))) Za to Sówka leży jak ulał :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz